Direktlänk till inlägg 17 april 2010

gr8 day

Av Mimmi LS - 17 april 2010 16:18

Ja Lördag, och Min Nayeli är åtta veckor.

Vet inte om jag skrivit om henne tidigare här på bloggen men har presenterat henne på facebook och bilddagboken.

Men här kanske det passar med en liten presentation av lilla stumpan.


käner henne inte så väl ännu, men hon är 8 veckor idag!

En av fem i kullen. Particolor.

Får hem henne till sommaren, för har ännu en såndär underbar uppfödare som kan ha henne hemma tills det blir sommarlov.


Och en sak kan ju iaf säga, hon är underbart söt!


Nayeli

Q S Unicamor Designed By Killer

              

 

 Har kanske en till nyhet. Har en helt ny frisyr!

  

Som jag helt och hållet bara älskar!

Ska fasiken fortsätta att gå till frissan nu!

Och ta hand om mitt stackars hår!

 

Och nu ska jag satsta på att tappa dom där 7 kg som jag stör mig på!

Köpte löpar skor och en pilates boll igår. Visserligen så är pilatesbollen mest till hundarna, men jag kommer nog också använda den :)

Har även storhandlat mat!

Det enda som innehåller kolhydrater var potatisgratänege och potatis salladen. Sen så köpte jag bara massa kött och grönt! Så nu jävlar ska jag få den kropp jag vill ha!

 

Och det har hänt massor sen sist.. men jag orkar inte riktigt skriva så mycket mer just nu.

Får ta det sen för nu måste jag städa!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi LS - 3 oktober 2011 16:30

Denna blogg använder jag ju aldrig längre.. verkligen aldrig. Har ju min hemsida som jag nu håller mig till ist!  http://mimmils.weebly.com/     Ha ed fortsatt bra dag!! :) ...

Av Mimmi LS - 27 juli 2011 02:22

Har ganska rejält gett upp denna blogg och skaffat mig en hemsida ist!  Men jag tror att någon av de som följt denna blogg, inte borde ha min nya adress, så vill du ha min nya adress så kontakta då mig via FB eller Mail.     Mvh MimmiLS ...

Av Mimmi LS - 21 januari 2011 14:34

Så in åt helvete trött på människor nu! Att allt och alla ska lägga sig i det man gör hela tiden? Skaffa ett eget liv och skit i andras. Men nej, så nu är det dags att ge igen, vilket jag ska inte så jävla lite heller!  Minsta lilla så ska ni få ...

Av Mimmi LS - 9 november 2010 19:52

Länge sen ja la upp bilder här också.. Och eftersom vi va ett gäng i en studio för inte så länge sen så kommer dom bilderna :)            ...

Av Mimmi LS - 9 november 2010 19:18

Var skit länge sen som jag bloggade nu.. känner det, behöver skriva av mig. Är ett ganska stort behov hos mig.. men ändå så har jag så gott som slutat med det.   Ja iallafall så har jag tappat lusten till med mesta just nu, måste hitta min motiva...

Presentation


Mimmi, Lolita, Lilou, Dita och Fröding

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards