Alla inlägg under maj 2010

Av Mimmi LS - 28 maj 2010 23:56

Ja nu känner jag att jag halvt har tid att faktiskt blogga..

Men nu precis när jag satte mig vet jag inte alls vad jag ska skriva.


Nytt, för dom som inte redan vet så har jag numera tre hundar. Fick hem Nayeli i måndags. Världens bästa valp!! :D

Sen så har jag nu fått en lägenhet! Och ska köpa bil på måndag om allt blir som jag hoppas! Fick även mitt lämp idag så ska boka intensiv veckorna på måndag!


Just nu känns det som att allt bara är bäst, men samtidigt så inget som det ska. Jag mår egentligen hur jävla bra som helst, allt tack vare mina älskade pälsdjur.

Men samtidigt så jag har ingen matlust alls. Vilket jag aldrig har när något tynger ner mig totalt...

Kan vara att en viss "bartender" bara kom in i mitt liv och krossade mitt hjärta totalt. Han krossade hela mig, på nytt... Jag fattar inget på den fronten alltså. Jag tycker verkligen inte att jag framstår som ett så lätt "byte" men det gör jag la eftersom alla såna där bara utnyttjar mig och sen skiter i mig.

Just precis samma sak denna gång. Och vad jag än sagt, eller gjort har jag inte fått veta varför han gjorde som han gjorde mot mig..

Killar jag säger bara det, har gjort det länge nu. Men de lär ju bara vara skit alltså. Kärlek hit och kärlek dit, hallå vad är det i denna unga ålder? inget egentligen... Inte för de flesta, för vet vi vart vi har oss själva?

Nu vet jag att jag inte är helt 100% vart jag har mig själv hela tiden. Jag vet det, och jag vet mina svagheter och alla mina oändliga problem. Jag jobbar på det och jag försöker verkligen men det är inget som har betydelse!

Nej, inte alls.

För man blir ändå bara bortglömd.

En kille duger som en vän, inte mer.

Så ser jag det just nu iaf!!

Och gudars för den som lyckas ändra den synen!


Men nää, nu har jag bara tid för kmina tre underbara flickor!

Jag har sån himla tur att jag har mina hundar, dom får varje dag att lysa som den ljusaste solen!

Dom gör min dag. Varje dag!

Är det någon jag älskar så är det Dita, Lolita och Nayeli!

Alltid.

För oavsett vad man sagt eller gjort så kommer dom alltid när man ropar på dom, dom kommer alltid glada, fyllda av glädje.

Inget kan slå det.

Aldrig.


Nej nu har jag gjort som alltid på bloggen, bara spottat ut allt.. men det är därför jag har min blogg!

För att kunna avbelasta min arma hjärna från alla tankar!


NattiNatti!

Av Mimmi LS - 7 maj 2010 23:30

Ja nu var det ett tag sen igen, och jag känner att ju mer sällan jag bloggar desto mer får jag att skriva sen.

Men jag hinner liksom inte blogga längre, jag hinner igenting känns det som. Jag  har massor att göra hela tiden. För mycket.


Har ju iaf kommit igång med hundträningen på riktigt nu igen. Känns jätte skönt att det äntligen är vår. Förutom allt pollen, det gör mig galen, piller, nässpray, halstabletter, hostmedicin och allt där till... BLÄ!


Och lack är jag, på folk, massa folk. Hur man kan bete sig. Allt är acceptabelt idag, verkligen allt verkar det som. Var tog förståelse för andra människor vägen?

Men alltså, det är väl dit världen är påväg.

Men det var ju inte direkt någon nyhet, inte för mig iaf.


om 14 dagar hämtar jag mitt nya hjärtegryn! NAYELI! Längtar så jag blir tokig snart!

Ska bli så kul med valp igen. Liten valp, och två vuxna "klara" hundar. Allt kommer bli super denna sommar, jag bara känner det på mig alltså!

Och kanske att jag, jag, vågar bli kär... jag vet inte ännu, men jag saknar någon.. vilket jag inte gjort på väldigt länge.

Det känns för bra för att vara sant. Därför jag är rädd. Kanske rädd för att det inte är så, för att bli besviken en gång till...

Jag hatar att vara rädd.

Eftersom det är så mycket som jag är rädd för också, det tär en del.

Men jag ska försöka att inte vara så rädd denna gång, försöka att vara mig själv, och inte låta rädslan ta övertag nu!



Imorrn blire av till rättvik på morron, marknad, strumpor ska jag minsann köpa!

På kvällen bär det av till gävle för crusing.


Nu börjar mina fingrar tröttna och huvvet bara snurrar för jag vet inte vad jag ska skriva!

Ska försöka blogga lite oftare, kanske det bli lättare!


Sov gott nu gott folk!
BeBackLater!

Presentation


Mimmi, Lolita, Lilou, Dita och Fröding

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards