Direktlänk till inlägg 7 maj 2010

Fredag natt

Av Mimmi LS - 7 maj 2010 23:30

Ja nu var det ett tag sen igen, och jag känner att ju mer sällan jag bloggar desto mer får jag att skriva sen.

Men jag hinner liksom inte blogga längre, jag hinner igenting känns det som. Jag  har massor att göra hela tiden. För mycket.


Har ju iaf kommit igång med hundträningen på riktigt nu igen. Känns jätte skönt att det äntligen är vår. Förutom allt pollen, det gör mig galen, piller, nässpray, halstabletter, hostmedicin och allt där till... BLÄ!


Och lack är jag, på folk, massa folk. Hur man kan bete sig. Allt är acceptabelt idag, verkligen allt verkar det som. Var tog förståelse för andra människor vägen?

Men alltså, det är väl dit världen är påväg.

Men det var ju inte direkt någon nyhet, inte för mig iaf.


om 14 dagar hämtar jag mitt nya hjärtegryn! NAYELI! Längtar så jag blir tokig snart!

Ska bli så kul med valp igen. Liten valp, och två vuxna "klara" hundar. Allt kommer bli super denna sommar, jag bara känner det på mig alltså!

Och kanske att jag, jag, vågar bli kär... jag vet inte ännu, men jag saknar någon.. vilket jag inte gjort på väldigt länge.

Det känns för bra för att vara sant. Därför jag är rädd. Kanske rädd för att det inte är så, för att bli besviken en gång till...

Jag hatar att vara rädd.

Eftersom det är så mycket som jag är rädd för också, det tär en del.

Men jag ska försöka att inte vara så rädd denna gång, försöka att vara mig själv, och inte låta rädslan ta övertag nu!



Imorrn blire av till rättvik på morron, marknad, strumpor ska jag minsann köpa!

På kvällen bär det av till gävle för crusing.


Nu börjar mina fingrar tröttna och huvvet bara snurrar för jag vet inte vad jag ska skriva!

Ska försöka blogga lite oftare, kanske det bli lättare!


Sov gott nu gott folk!
BeBackLater!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi LS - 3 oktober 2011 16:30

Denna blogg använder jag ju aldrig längre.. verkligen aldrig. Har ju min hemsida som jag nu håller mig till ist!  http://mimmils.weebly.com/     Ha ed fortsatt bra dag!! :) ...

Av Mimmi LS - 27 juli 2011 02:22

Har ganska rejält gett upp denna blogg och skaffat mig en hemsida ist!  Men jag tror att någon av de som följt denna blogg, inte borde ha min nya adress, så vill du ha min nya adress så kontakta då mig via FB eller Mail.     Mvh MimmiLS ...

Av Mimmi LS - 21 januari 2011 14:34

Så in åt helvete trött på människor nu! Att allt och alla ska lägga sig i det man gör hela tiden? Skaffa ett eget liv och skit i andras. Men nej, så nu är det dags att ge igen, vilket jag ska inte så jävla lite heller!  Minsta lilla så ska ni få ...

Av Mimmi LS - 9 november 2010 19:52

Länge sen ja la upp bilder här också.. Och eftersom vi va ett gäng i en studio för inte så länge sen så kommer dom bilderna :)            ...

Av Mimmi LS - 9 november 2010 19:18

Var skit länge sen som jag bloggade nu.. känner det, behöver skriva av mig. Är ett ganska stort behov hos mig.. men ändå så har jag så gott som slutat med det.   Ja iallafall så har jag tappat lusten till med mesta just nu, måste hitta min motiva...

Presentation


Mimmi, Lolita, Lilou, Dita och Fröding

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards