Alla inlägg under november 2010

Av Mimmi LS - 9 november 2010 19:52

Länge sen ja la upp bilder här också..

Och eftersom vi va ett gäng i en studio för inte så länge sen så kommer dom bilderna :)


        

Av Mimmi LS - 9 november 2010 19:18

Var skit länge sen som jag bloggade nu.. känner det, behöver skriva av mig. Är ett ganska stort behov hos mig.. men ändå så har jag så gott som slutat med det.


Ja iallafall så har jag tappat lusten till med mesta just nu, måste hitta min motivation igen. Sängen är nästan det som kallar mest hela tiden just nu... tråkigt nog.

Det är i såna här lägen som jag är så tacksam för hundarna.. för oavsett vad så måste jag alltid komma ut! och alltid göra saker!

Och nu när jag har fyra hundar så är det ju mer än någonsin.

Har ju en ny chihuahuavalp, eller ja ny men efter Nayeli.. Som nu vilar i frid.

Sen blev det så att jag tog Ditas syster också. Men henne har jag bara lånat lite tillfälligt, eller ja på obesämd tid.. så kan ju bli länge det med (A)



Sen får jag skrivstopp... även fast behovet att att skriva finns så starkt sp vet jag inte vad jag ska skriva.. 


nej nu går jag ut med alla 4 brudarna i snön en stund!

Ska försöka bli aktiv här igen!

Presentation


Mimmi, Lolita, Lilou, Dita och Fröding

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards