Direktlänk till inlägg 21 april 2010

Behovet

Av Mimmi LS - 21 april 2010 20:10

Behovet av att skriva av mig är så enormt stort, även om det inte märks. Så många tankar som flyger i mitt arma huvud just nu.

Både bra och dåliga!

Men vet inte heller helatiden vad det är som jag borde få ut ur mig. Vet bara att det är ganska mycket.

Och har varit det ett tag. Och just nu har jag ingen att bolla allt med. Brukar alltid ha det, men just nu så finns det inte direkt någon som vill tror jag.

shit the same. Jag kan skriva, när jag hinner orkar och vill. Men vill det gör jag egentligen hela tiden, det är det där med tid och ork som fattas.

Stress och panik dag in och dag ut.

Massor just nu. Efter praktik och lov och allt.

Jag känner att det tar på mig att vara hemma i dalarna, psykiskt så kan det bli ganska så tufft. Och senaste gången så fick jag mig ett par tanke ställare, ett par värda att tänka på ett par som inte ens kom in i min tanke bana!


Har iaf en väldigt BRA nyhet. Idag blev Nayeli MIN, nu är hon min, min, min !

Överlycklig, för nu är flocken fulländad!


Och allt går framåt med Dita och Lolita också, Båda löper just nu och ska snart in i höglöp! inte så jätte party men det kan de ju inte alltid vara heller!

Och har pratat ganska mycket med polis och myndighet hit och dit nu ganska mycket den senaste tiden, misshandeln som jag blev utsatt för i jan kommer antagligen/förhoppningsvis att komma upp till rätten!

Och gör den det så ska jag kräva 1200 kr !

Så håll tummarna för att allt ska gå bra på den fronten!


Jo kanske ska informera att jag börjat min resa mot en hälsosammare vikt! Ska bannemig gå ner nu! Så jag och sandra har satt igång att träna på riktigt nu!

Sprang i söndags, simmande måndags, tränade pilatesboll igår och idag ska vi ut och springa :)

Skönt när man har någon som också är målmedveten och vill lika mycket som en själv. För då har man alltid sällskap och stöd i träningen!


Har kanske inte heller nämnt att jag börjat träna freestyle med Dita och Lolita, alltså så att jag ska kunna köra ett pass med bägge två involverade. Hur det går är bara att vänta och se! Tycker att det går bra i dagens läge!


Nej nu ska jag fortsätta städa och plocka!


Ha det bra alla!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi LS - 3 oktober 2011 16:30

Denna blogg använder jag ju aldrig längre.. verkligen aldrig. Har ju min hemsida som jag nu håller mig till ist!  http://mimmils.weebly.com/     Ha ed fortsatt bra dag!! :) ...

Av Mimmi LS - 27 juli 2011 02:22

Har ganska rejält gett upp denna blogg och skaffat mig en hemsida ist!  Men jag tror att någon av de som följt denna blogg, inte borde ha min nya adress, så vill du ha min nya adress så kontakta då mig via FB eller Mail.     Mvh MimmiLS ...

Av Mimmi LS - 21 januari 2011 14:34

Så in åt helvete trött på människor nu! Att allt och alla ska lägga sig i det man gör hela tiden? Skaffa ett eget liv och skit i andras. Men nej, så nu är det dags att ge igen, vilket jag ska inte så jävla lite heller!  Minsta lilla så ska ni få ...

Av Mimmi LS - 9 november 2010 19:52

Länge sen ja la upp bilder här också.. Och eftersom vi va ett gäng i en studio för inte så länge sen så kommer dom bilderna :)            ...

Av Mimmi LS - 9 november 2010 19:18

Var skit länge sen som jag bloggade nu.. känner det, behöver skriva av mig. Är ett ganska stort behov hos mig.. men ändå så har jag så gott som slutat med det.   Ja iallafall så har jag tappat lusten till med mesta just nu, måste hitta min motiva...

Presentation


Mimmi, Lolita, Lilou, Dita och Fröding

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards