Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Mimmi LS - 23 januari 2010 03:42

Ja, då är jag precis hemkommen...

Och ja, jag kanske ska åka upp till dalarna för en hel månad, vi får se. men ser så ut.

Blåtira och blåmärken har jag nu.

Kvällen blev total fail, var ju lugnt som fan tills en brud bestämde sig för att hata mig och ville mucka för att hennes "ex"(eller va han nu va) typ gilla mig.

Men hör här! Jag lever i mitt egna celibat och kollar inte ens på en kille, jag petade inte på han. inget!

Det säger ju ganska mycket om henne som person. Att ge sig på en helt oskyldig som man inte känner!

Jo tack, 4 mot 1. Och dom kalla mig feg, man kan ju undra.

Dock så var dom bara 2 som slog och sparka.

Ja vad fan ska ja säga... Jag drar till mig skit, är det jag säger... Borde isolera mig totalt från allt i världen. Då kanske jag kan få en ynka liten chans till ett liv utan rädlsa.

Tack ska iaf ni som hjälpte mig ikv ha!!

Med hundarna och sällskap, och framför allt skydd!

Ni är GULD värda!!


Blä!
Inte kommer jag heller kunna att sova inatt.. Eller imorrn. Får bara hoppas att jag vågar blunda tillräckligt länge för att kunna ta en powernap!

Aja, återkommer kanske imorrn. Får se, vad som händer och sker.

Natti!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mimmi, Lolita, Lilou, Dita och Fröding

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards